| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Keçiborlu Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:16.01.2024 14:56:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BPR-3265 | Java Programlama II | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bu derste amaç nesneye dayalı modelleme ve tasarım yönteminin kaliteli bir yazılımın geliştirilmesi için nasıl kullanılacağını öğretmektir. Teorik bilgilerin verilmesinin yanı sıra kapsamlı projeler yaptırılarak öğrencilerin bu konuda deneyim kazanmaları sağlanacaktır. | Dersin İçeriği | Nesneye dayalı programlama dili, Java, Java Programlama dili geliştirme ortamı, Java programlama dili ile program geliştirme | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 60 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 20 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 20 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:16.01.2024 14:51:00) | | Birinci kazanım, nesneye dayalı programlama kavramlarını öğretmek.
| | İkinci kazanım, Java programlama dilinin temellerini öğretmek.
| | Üçüncü kazanım, java swing tasarımlarının düzenlenmesini öğretmek.
| | Dördüncü kazanım, java swing ile veritabanı uygulamaları geliştirmek.
| | Beşinci kazanım, java ile hem konsol hem de swing uygulamalarını birlikte geliştirebilmek.
|
|
| | | |
|
|
| |