| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Atabey Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:19.01.2023 14:27:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BPR-3207 | Oyun Programlama II | 3,0 | 0,0 | 1,0 | 3,5 | 4,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Dersin amacı öğrenciye tasarım, geliştirme, test ve hata ayıklama aşamaları üzerinden başlangıç düzeyinde oyun programlayabilme becerisi kazandırmak ve oyun tasarımının ilkeleri, oyun programlama terminolojisi, modern oyun motorlarının temelini oluşturan teknolojiler, takım projelerinin yönetimi gibi konularda bir anlayış geliştirmektir. | Dersin İçeriği | Oyun programlama üzerine temel kavramlar. Oyun geliştirmede kullanılan algoritmalar, süreçler ve teknolojiler. Basit animasyonlar oluşturmak ve oyun motoru kullanarak oyun geliştirmek. Basit animasyonlar oluşturmak ve oyun motoru kullanarak oyun geliştirmek. Temel matematik ve fizik bilgilerinin programlamada kullanmak. Bilgisayar bilimlerinde çok disiplinli bakış | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 60 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 20 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 20 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:19.01.2023 14:27:00) | | 1-Oyun programlama üzerine temel kavramları açıklayabilme | | 2-Oyun geliştirmede kullanılan algoritmalara, süreçlere ve teknolojilere dair bilgi donanımı | | 3-Basit animasyonlar oluşturabilme ve oyun motoru kullanarak oyun geliştirebilme becerisi | | 4-Temel matematik ve fizik bilgilerini programlamada kullanabilme becerisi | | 5-Bilgisayar grafikleri, yapay zeka üzerine başlangıç düzeyde kavrayış Bilgisayar bilimlerinde çok disiplinli bakış açısı Bilgisayar oyunu tasarlamada etik konusunda farkındalık |
|
| | | |
|
|
| |