| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:13.01.2023 21:45:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BPR-3203 | Görsel Programlama II | 3,0 | 0,0 | 1,0 | 3,5 | 4,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Remzi Gürfidan | Dersin Yardımcıları | Yok | Ofis Yeri | Yalvaç TBMYO | E-Posta | remzigurfidan@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | 11:00 - 15:30 | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Öğrenilmesi kolay dil olan C# öğretilerek, görsel programlamaya hızlı ve kolay bir giriş yapmak ve diğer dillere hazırlık olacak altyapıyı vermek | Dersin İçeriği | C# ile programlamanın temelleri, Windows kontrolleri, hata yakalama, koleksiyonlar, diyalog kutuları, menü tasarımı | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 25 | Uzmanlık/Alan Dersi | 25 | Destek Dersi | 25 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 5 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 20 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:05.01.2023 12:24:00) | | Nesne kavramını anlar. Nesne yönelimli programlama mantığını kavrar. | | Nesne yönelimli programlama ilkelerini bilir. | | Visual Studio ortamını tanır, kullanır. | | C# dilini bilir. Uygulama geliştirebilir. | | Görsel tasarım yapabilir, kodlayabilir |
|
| | | |
|
|
| |