| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:15.01.2024 11:57:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BPR-3172 | Mikro Denetleyiciler | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Yalvaç Teknik Milimler MYO | E-Posta | ibrahimgenc@ispğarta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | 15:00 - 16:00 | İş Telefonu | 0246 441 43 34 | Dersin Amacı | Gelişmiş mikrodenetleyici mimarisi ve çevre birimlerinin görülmesi, farklı kesme kaynaklarının kullanılabilmesi, problem çözüm algoritmalarının geliştirilmesi, çoklu işlemci haberleşme gerçekleştirilebilme yeteneklerinin geliştirilmesi. | Dersin İçeriği | Gelişmiş mikrodenetleyici mimarisi, çevre birimleri (ADC,DAC,PWM,POR,TIC,EEPROM, SPI.) ve senkron ve asenkron haberleşme, çoklu işlemci ağı. Endüstriyel uygulama projeleri Çeşitli çevre birimlerin uygulamalarda kullanımı Proje geliştirme ve analiz çalışmaları
| Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 50 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:05.01.2023 12:18:00) | | 1) Gelişmiş mikrodenetleyici mimarisi tanımak | | 2) Yeni çevre birimlerinin kullanılabilmesi | | 3) Kod güvenliğinin sağlanabilmesi | | 4) Farklı kesme kaynakları kullanabilme yeteneğinin gelişmesi | | 5) Problem çözüm algoritmalarının geliştirilmesi | | 6) Senkron , asenkron seri haberleşme ve çoklu işlemcili ağ kurabilme | | 7) İşaret dönüşümleri ve modülasyon gerçekleyebilmek |
|
| | | |
|
|
| |