| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Senirkent Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:22.02.2024 17:09:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BPR-3168 | Meslek Etiği | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Ali BALIM | Dersin Yardımcıları | - | Ofis Yeri | 415 | E-Posta | senirkentmyo@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | CUMA 10:00 ile 12:00 arası | İş Telefonu | 2465112739 | Dersin Amacı | İnsan Kaynakları Yönetimi fonksiyonlarıyla ilgili teorik sürecin öğrenilmesi ve iş yaşamıyla ilgili uygulamaların incelenmesi | Dersin İçeriği | İnsan Kaynakları Yönetiminin Gelişimi, Amaçları ve İlkeleri; İnsan Kaynakları Yönetiminin Kapsamı: İnsan kaynaklarının planlanması, İnsan kaynaklarının bulunması ve seçilmesi, İşe alınması ve alıştırılması, Performansının değerlendirilmesi, Eğitilmesi, Geliştirilmesi, İnsan kaynaklarının ücretlendirilmesi; Kariyer Yönetimi; Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi; İnsan Kaynakları Yönetiminde Teknoloji Kullanımı | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 25 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 25 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:06.03.2024 11:02:00) | | İnsan Kaynakları Yönetimi fonksiyonlarıyla ilgili sürecin öğrenilmesi | | İnsan Kaynakları Yönetimi fonksiyonları arasındaki etkileşim sürecinin kavranması | | İnsan Kaynakları Yönetimi fonksiyonları ile ilgili uygulama örneklerini göstererek sürecin daha iyi anlaşılması | | Mesleki etik kavramların anlaşılması | | Ulusal ve Uluslararası etik olayları kavrayıp anlamlandırabilme |
|
| | | |
|
|
| |