| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Radyo ve Televizyon Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:16.04.2024 14:42:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | RTV-3153 | Ses Kaydı | 2,0 | 0,0 | 1,0 | 2,5 | 3,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Öğr.Gör. A. Levent YÜKSEL | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bu dersin amacı; kişisel bilgisayar (PC) üzerinde donanım ve yazılım desteğiyle, ses kayıdı gerçekleştirebilme. | Dersin İçeriği | Açık kaynak kodlu ses editörü yazılımı "Audacity" ile ses kayıdı ve ses kayıdı sonrasındaki işlemleri kullanabilme becerisi kazanma. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 50 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 50 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:16.04.2024 14:49:00) | | DK 1: Açık kaynak kodlu ses kayıdı yazılımını kullanır. | | DK 2: Görsel dosya projelerinde kullanılmak üzere, işitsel ses kayıdı türleri hakkında bilgi/beceri sahibi olur. | | DK 3: Görsel dosya projelerinde kullanılmak üzere, işitsel ses kayıdı biçimleri hakkında bilgi/beceri sahibi olur. | | DK 4: Kişisel bilgisayar işletim sistemi üzerinde çalışmakta olan açık kaynak kodlu ses yazılımlarında; MONO/STEREO/5.1 çoklu ses kanal uygulamalarını gerçekleştirir. | | DK 5:Kişisel bilgisayar işletim sistemi üzerinde çalışmakta olan açık kaynak kodlu ses yazılımlarında; standart 16 Bit/48 kHz, Yüksek Çözünürlüklü 24 bit/48 kHz ses dosyası türleri hakkında uygulamalar gerçekleştirir. |
|
| | | |
|
|
| |