| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Radyo ve Televizyon Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:16.02.2023 15:13:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | RTV-3106 | Film Prodüksiyon | 3,0 | 0,0 | 1,0 | 3,5 | 4,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Doç. Dr. Mikail Boz | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Dersin amacı; Film oluşturma sürecine yönelik temel bilgilerin verilmesi, öğrencilerin ekip çalışması halinde Film çekebilmelerini sağlamaktır. | Dersin İçeriği | Bir film çekiminin hazırlanması ve sunumu için gereken bilgilerin öğrencilerde oluşmasını sağlayıcı bilgileri içerir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 60 | Uzmanlık/Alan Dersi | 40 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:28.12.2019 10:36:00) | | 1.Prodüksiyon ekibindeki görevler ve medya üretiminin prensipleri hakkında eleştirel ve tutarlı bir genel bir fikre sahip olacaklardır | | 2.Bireysel olarak ya da çiftler ve küçük gruplar halinde katılacakları tartışmalar ve alacakları yorumlarla disiplinler arası işbirliği ve diyalog kültürü becerilerini geliştirip besleyeceklerdir. | | 3.Medya piyasasının prensiplerine ilişkin eleştirel bir bakış açısı edineceklerdir | | 4.Prodüksiyon sürecindeki planlama ve finans teknikleri hakkında derin bir anlayışa sahip olacaklardır | | 5.Medya prodüksiyonu içindeki farklı taraflar ile işbirliği konusunda karar verme becerilerini geliştireceklerdir . | | 6.Film yapımı ile ilgili genel çalışmalarda bulunabileceklerdir. |
|
| | | |
|
|
| |