| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uluborlu Selahattin Karasoy Meslek Yüksekokulu Harita ve Kadastro | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:14.03.2024 13:13:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | HRT-3112 | Mesleki Trigonometri | 2,0 | 0,0 | 1,0 | 2,5 | 3,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr.Gör.Şadi TÜLÜ | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | saditulu@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Trigonometri ile ilgili temel kavramları vermek. Meslek derslerinde alt yapıyı oluşturmak. Mesleki uygulamalarda yardımcı olmak. Yeryüzü altında, üstünde ve üzerinde belli bir konumu ve biçimi olan nesnelere ait verilerin toplanması, işlenmesi, analizi, sunumu ve ulaşılan bilgilerin araziye uygulanması konusunda bilgi sağlamak.Arazi uygulamaları için gerekli, modern ve klasik ölçme teknikleri, ölçme aletlerinin temel yapısı ve kullanma becerisi kazandırmak. | Dersin İçeriği | Düzlem Trigonometri,Temel Bilgi ve Formüller,Üçgenlerin Elemanları Arasında ki Bağıntılar, | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 100 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:14.03.2024 13:13:00) | | 1. Trigonometri temel bilgi ve formüllerini tanır | | 2. Üçgenin elemanları arasındaki bağıntıların verilmesi | | 3. Üçgenlerin çözümlerini yapabilir | | 4. Dik üçgenlerin çözümlerini yapabilir | | 5. Klasik üçgenlerin çözümlerini yapabilir | | 6. Sinüs ve kosinüs teoremlerini öğrenir | | 7. Topografya uygulamaları yapabilir | | 8. Tüm bu matematiksel işlemlerin uygulamasının yapar |
|
| | | |
|
|
| |