of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri
DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
CHM-205
Çağrı Merkezinde Çatışma Yönetimi
2.0
0.0
0.0
2.0
3.0
3. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Dr. Öğr. Üyesi Arzu ÖZKANAN
Dersin Yardımcıları
-
Ofis Yeri
 
E-Posta
arzuozkanan@isparta.edu.tr
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
02462147020
Dersin Amacı
Bu ders öğrencinin çatışma ve stres yönetimi ile temel kavramları ve temel konuları öğrenmesini ve analiz etmesini amaçlar.
Dersin İçeriği
Çatışmanın Doğası: Tanımı, Türleri Ve Süreci
Çatışmanın Nedenleri Ve Sonuçları
Çatışma Yönetimi
Çatışma Yönetiminde Müzakere Süreci
Çatışma Yönetiminde Arabuluculuk
Çatışma Yönetiminde Öfke Kontrolü
Çatışma Yönetiminde İletişim
Çatışma Yönetiminde Liderlik Stilleri
Stres Ve Kaynakları
Örgütsel Stres Ve Sonuçları
Stres Yönetiminde Bireysel Ve Örgütsel Stratejiler
Önkoşul Dersleri
 
Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi
Ders
Ödev
Web Tab. Öğrenme
Soru-cevap yöntemi
Konferans
Gösterim
Büyük grup tartışması
Küçük grup tartışması
Münazara
Beyin fırtınası
Zıt panel tekniği
Çember tekniği
Altı şapkalı düşünme tekniği
Örnek olay yöntemi
Zihin haritası
Problem Çözme Yöntemi
Bireysel Çalışma Yöntemi
Benzetim tekniği
Rol Oynama
Drama tekniği
Deney ve laboratuvar
İstasyon tekniği
Akvaryum tekniği
Konuşma halkası tekniği
Görüş geliştirme tekniği
Balık kılçığı tekniği
Kavram haritaları
Eğitsel oyunlar
Ters-yüz öğrenme
Çokluortam Tasarımı
Mikro öğretim
Dersi İşleyiş Yöntemi
Uzaktan Öğretim
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel Mesleki Ders
80
Uzmanlık/Alan Dersi
0
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
20
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI
DK1
1. Öğrenciler stresle ilgili temel kavramları tarif edebilir.
DK2
2. Öğrenciler stres ile başa çıkabilir ve stresi yönetebilir.
DK3
3. Öğrenciler strese yol açan nedenleri analiz edebilir.
DK4
4. Öğrenciler stres konusunda güncel gelişmeleri açıklayabilir.
DK5
5. Öğrenciler stresle ilgili araştırmaları değerlendirebilir.