of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri
DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
CHM-113
Etkin Tele Satış Yönetimi
3.0
0.0
0.0
3.0
4.0
1. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
 
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
E-Posta
 
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
 
Dersin Amacı
Bu derste öğrencilerin, Çağrı Merkezi Sektörünün temelini oluşturan telefonda tanıtım ve etkili satış tekniklerini öğrenmeleri ve çağrı merkezi hizmetleri alanında karşılaşılan problemlere analitik düşünme ve karar verme becerisine sahip olabilmeleri ayrıca etkin iletişim kurabilme ve güçlü ikna yeteneğine sahip olmaları amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği
Bu dersin temel içerikleri; Telefonla Görüşme Teknikleri, Telefonda Yapılacaklar ve Yapılmayacaklar, Telefon Kayıtlarını Tutma, Telefon Bağlama, Hatta Bekletme, Dışarıdan Aranma, Dışarıdan Aranma, Telefonla Satış Süreci, Telefonla Satış Süreci, Telefonla Satışta Yapılan Hatalar, Teknoloji, Pazarlama, Müşteriler, Doğrudan Pazarlama, Satış Türleri, Telefonla Pazarlama ve Mobil Uygulamalar



Önkoşul Dersleri
 
Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi
Ders
Ödev
Dersi İşleyiş Yöntemi
Uzaktan Öğretim
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel Mesleki Ders
100
Uzmanlık/Alan Dersi
0
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
0
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI
DK1
Satış yönetiminin işlevlerini açıklayabilecektir.
DK2
Telefonda etkili ürün tanıtımı ve satışı yapabilecek,
DK3
Telefonda iletişimde doğru ses kullanımı ve beden dilinin önemini açıklayabilecek,
DK4
Telefonla satış sürecinde dikkat edilmesi gereken noktaları ifade edebilecektir.
DK5
Telefonda pazarlama ve satış sistemlerini açıklayabilecektir.