| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uluborlu Selahattin Karasoy Meslek Yüksekokulu Bilişim Güvenliği Teknolojisi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:15.03.2024 11:27:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BGV-3255 | İleri Programlama | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Dr. Öğr. Üyesi Birkan BÜYÜKARIKAN | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | birkanbuyukarikan@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Dersin temel amacı, belirlenen yüksek seviyeli programlama diline (Python, C# gibi) hakim olup, ileri programlama tekniklerini kullanarak uygulama geliştirmek. | Dersin İçeriği | Bu dersin içeriği, temel Python programlamanın yanı sıra diziler, çizim, sembolik hesaplama, bilimsel algoritmalar, nesne yönelimli programlama ve rastgele değişkenleri içerir. Öğrenciler NumPy, Matplotlib, Math ve diğerleri gibi popüler Python paketleriyle tanıştırılacaklardır. Ayrıca dosyalama uygulamalarını da öğrenecektir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 25 | Destek Dersi | 25 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:15.03.2024 11:57:00) | | Python programlama dilini tanır. | | Python ile nesne tabanlı programlar uygulama becerisi kazanır. | | Python'daki veri türlerini ve yapılarını kavrar. | | Sorunları bilimsel hesaplamalarla çözer. | | Hesaplama sonuçlarını görselleştirebilir. | | Dosya sistemleri ve regex kullanılan işlemleri tanımlayabilir. | | Python'da kullanılan kapsülleme, kalıtım ve polimorfizm gibi Nesne Tabanlı Programlama kavramlarını ifade eder. |
|
| | | |
|
|
| |