| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uluborlu Selahattin Karasoy Meslek Yüksekokulu İnternet ve Ağ Teknolojileri | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:21.02.2024 12:33:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | IAT-3201 | Ağ Yönetimi | 3,0 | 0,0 | 1,0 | 3,5 | 5,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Dr. Öğr. Üyesi Durmuş KOÇ | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | durmuskoc@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bilgisayar Ağlarının altyapısını oluşturan teknolojileri tanımak, Temek bir bilgisayar ağı kurmada gerekli teorik bilgiyi kazandırmak | Dersin İçeriği | Veri ve Bilgisayar Haberleşmesine Giriş, Veri İletimi, Ağ topolojileri, Bilgisayar ağları ve sınıflandırılması, OSI başvuru modeli, Bilgisayar ağlarında kullanılan elemanlar | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:14.03.2024 23:34:00) | | Bilgisayar ağı ve ağ yönetimi kavramlarını tanımlayabilecektir. | | Bilgisayar ağları ve sunucu sistemlerinde periyodik olarak takip edilecek süreçleri ve güvenlik politikalarını uygulayabilecektir. | | Basit ve orta düzey karmaşıklığa sahip ağları nasıl tasarlayacağınız bilecektir ve ayrıca ağ kurulum faaliyetleri için yapılması gereken hazırlıkları yapabilecektir. | | Ağ donanımlarının ve sunucuların montaj işlemlerini yapabilecek, yapılandırabilecek ve test edebilecektir. | | Bilgisayar ağlarına ve sunucu sistemlerine yönelik sorunlarda verilen çözümleri uygulayabilecektir. |
|
| | | |
|
|
| |