| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:08.02.2021 00:37:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BPR-241 | Java Programlama II | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bu derste amaç nesneye dayalı modelleme ve tasarım yönteminin kaliteli bir yazılımın geliştirilmesi için nasıl kullanılacağını öğretmektir.Metod ve class yapıları ile kalıtım, kapsülleme işlemlerinin gerçekleştirilmesi. Java form ekranı (GUI)ile uygulamalar geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Teorik bilgilerin verilmesinin yanı sıra kapsamlı projeler yaptırılarak öğrencilerin bu konuda deneyim kazanmaları sağlanacaktır.
| Dersin İçeriği | 1) Nesneye dayalı programlama, 2) Metod ve fonksiyonlar, sınıf metodu oluşturmak, nesne metodu oluşturmak, 3)Java da SInıf (Class) yapısı, 4) Kalıtım yöntemi ve uygulamaları, 5) Kapsülleme yöntemi ile uygulamaları, 6) Java da (GUI) bileşenleri, 7) Java da form ekranı uygulamaları, 8) Proje geliştirme ve uygulamalar
| Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Teorisi Uzaktan Öğretim Uygulaması Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:07.02.2021 23:21:00) | | Nesneye dayalı programlama kavramlarını öğrenir | | Metod(sınıf ve nesne metodu oluşturabilir) | | Sınıf (Class) yapılarını öğrenir
| | Kalıtım ile uygulamalar geliştirir | | Kapsülleme yöntemi ile uygulamalar geliştiririr | | Java da (GUI) bileşenlerini tanır | | Java da form ekranında uygulamalar geliştirir |
|
| | | |
|
|
| |