| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Atabey Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:09.03.2023 10:56:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BYA-3108 | Klavye Teknikleri | 3,0 | 0,0 | 1,0 | 4,0 | 4,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr.Gör. Fahrettin AKA | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Atabey MYO | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | F klavyeyi etkin ve hızlı biçimde 10 parmak kullanma yeterliliğini kazandırmak. | Dersin İçeriği | Klavye teknikleri ile ilgili temel kavramlar ve karşılaştırmalar. Klavye kullanımı için oturuş, parmak yerleşimi, dinleme ve 10 parmak kuralları. Temel MS Word kullanımı bilgileri ve tablo oluşturma Yazım hataları bilgisi ve 10 parmak F klavye kullanımı 5 Kelime sayımı, hız hesaplama bilgileri ve alt sıra tuşları ile F klavye kullanım uygulamaları Üst sıra tuşları ve 10 parmak F klavye kullanım uygulamaları ve hız testi Rakam tuşları, işaret ve sembol tuşları ile hızlı yazım uygulamaları ve hız testi Hızlı metin yazma uygulamaları ve hız testi Mektup ve dilekçe yazım teknik kuralları ile dilekçe yazımı uygulamaları Tablo, şekilli metin ve rapor yazma uygulamaları Dikte uygulama kuralları, uygulamaları ve hız testi Hızlı metin yazma uygulamaları ve hız testi
| Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:09.03.2023 10:55:00) | | F klavyenin karşılaştırmalı üstünlüklerini açıklayabilme. | | Klavye kullanım kurallarını uygulayabilme. | | Hızlı metin içinde tablo oluşturabilme. | | Hızlı dilekçe yazabilme. | | 10 parmak F klavye ile 200 kelime/dakika yazabilme. |
|
| | | |
|
|
| |