| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Atabey Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:17.01.2023 11:21:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BYA-3105 | Yönetici Asistanlığı | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | 4-Gülnihan ÖLMEZ KIYICI | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Yönetici asistanlığı mesleğini tanıtmak, sekreterlikten yönetici asistanlığına giden mesleğin evrimi hakkında bilgi vermek, yönetici asistanının kurumdaki yeri ve önemini vurgulamak, yönetici asistanlığı mesleği ile ilgili temel kavramları, yönetici asistanının taşıması gereken özellikleri ve becerileri tanımlamak | Dersin İçeriği | Yönetici asistanlığı kavramı, sekreterlikten yönetici asistanlığına mesleğin Dünyada ve Türkiyede gelişimi, yönetici asistanının örgüt içindeki yeri ve önemi, yönetici asistanında aranan nitelikler ve beceriler, yönetici asistanının görev ve sorumlulukları, meslek etiği, imaj yönetimi | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 70 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 30 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:17.01.2023 11:21:00) | | Mesleki kavramları tanımak ve kullanmak | | Mesleğe ilişkin yenilikleri ve gelişmeleri takip etmek | | Sekreterlik ve yönetici asistanlığı arasındaki farkı kavramak | | Yönetici asistanının örgüt içindeki yerini ve önemini anlamak | | Yönetici asistanının mesleki ve kişisel özelliklerini tanımlayabilmek | | Yönetici asistanının görev ve sorumluluklarını anlayabilmek |
|
| | | |
|
|
| |