| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Atabey Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:19.01.2023 15:01:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BYA-3103 | Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı | 2,0 | 0,0 | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bilgi-iletişim çağında önemli rol oynayan bilgisayar teknolojilerinin kullanımı hakkında ileri düzeyde bilgi vermek. | Dersin İçeriği | Büro otomasyonunu yazılım ve donanım teknolojilerini internet ve intraneti tanıma ve kavrayabilme. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:13.01.2024 17:31:00) | | Bilgi teknolojilerinin kullanımını öğrenmek. | | Teknolojinin değişen iş yaşamına uyumlandırılmasını kavrayabilmek | | Bilgisayarın tanımı bilir ve donanım parçalarını tanıyabilir | | Bilgisayar donanım parçalarının görev ve işlemlerini bilir | | Windows İşletim sistemini kullanabilir ve denetim ayarlarını yapabilir | | İnternet servis hizmetlerine aşinadır ve internet üzerinden araştırma yapabilir | | MS Word uygulama programında belge oluşturabilir, biçimlendirme yapabilir, tablo oluşturabilir, programın ve belgelerin özelliklerini ayarlayabilir | | MS Excel uygulama programında çalışma kitabı oluşturabilir, hücrelere biçimlendirme yapabilir, formül ekleyebilir, programın ve çalışma kitaplarının özelliklerini ayarlayabilir |
|
| | | |
|
|
| |