| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Eğirdir Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği | DERS BİLGİLERİ | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | TRM-3104 | Otel İşletmeciliği | 3.0 | 0.0 | 0.0 | 3.0 | 4.0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Çetin MEYDAN | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | cetinmeydan@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | mesai saatleri içi | İş Telefonu | 0246 311 6661 | Dersin Amacı | Otel İşletmelerinin Turizm Sektöründeki Yerini Kavramak ve Öğrenmek | Dersin İçeriği | Otel işletmelerinin işleyişi, departmanlarının işleyişi, otel içinde planlama, örgütleme, koordinasyon ve denetim | Önkoşul Dersleri | | Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ders
| Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI | | Turizm Endüstrisi ve Turizm İşletmeleri, Otel İşletmelerinin; Tanımı, Sınıflandırılması ve Kuruluş Yeri Seçimi, konularını öğrenir. | | Otel İşletmelerinde Yönetim Fonksiyonları, Otel İşletmelerinde Odalar Bölümü, Otel İşletmelerinde Yiyecek İçecek Hizmetleri Bölümü, konularını öğrenir. | | Otel İşletmelerinde Satın Alma, Teslim Alma ve Depolama İşlemleri, Otel İşletmelerinde Pazarlama, konularını öğrenir. | | Otel İşletmelerinde Muhasebe Bölümü, Otel İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Otel İşletmelerinde Bilgi Teknolojileri konularını öğrenir.
| | Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler, Otel İşletmelerinde İnovasyon, Otel İşletmelerinde Teknik Servis ve Güvenlik, Otel İşletmelerinde Eğlence Hizmetleri Bölümü konularını öğrenir.
|
|
| | | |
|
|
| |