| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Senirkent Meslek Yüksekokulu Sağlık Kurumları İşletmeciliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:18.03.2024 13:56:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | SKI-3161 | Sağlık Okuryazarlığı | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Öğr.Gör. Dr. Emin KAYA | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Senirkent Meslek Yüksekokulu | E-Posta | eminkaya@isparta.edu.tr
| Ofis Görüşme Saatleri | Belirlenen Danışmanlık Saatlerinde | İş Telefonu | 02465112739 | Dersin Amacı | Sağlık Okuryazarlığı hakkında temel bilgileri öğreterek, sağlık alanında doğru kaynaklardan sağlık bilgisi edinme, anlama, değerlendirme ve kullanmaya ilişkin beceri düzeylerini geliştirmek. | Dersin İçeriği | Sağlık okuryazarlığına ilişkin temel kavramlar, sağlık okuryazarlığının gelişimi, önemi, sağlık okuryazarlığını etkileyen unsurlar, sağlık okuryazarlığının ölçülmesi, sağlık okuryazarlığı düzeyleri, sağlık okuryazarlığı sonuçları, sağlık okuryazarlığını geliştirilmesi. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 40 | Uzmanlık/Alan Dersi | 30 | Destek Dersi | 10 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 10 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:03.01.2024 14:02:00) | | Sağlık okuryazarlığına ilişkin temel kavramları bilme | | Sağlık okuryazarlığının gelişimi hakkında bilgi sahibi olma | | Sağlık okuryazarlığının önemini kavrama | | Sağlık okuryazarlığını etkileyen unsurları değerlendirebilme | | Sağlık okuryazarlığının ölçülmesine yönelik araçları kullanabilme | | Sağlık okuryazarlığı düzeylerini değerlendirebilme | | Sağlık okuryazarlığının sonuçları hakkında bilgi sahibi olma | | Bireysel olarak sağlık okuryazarlığını geliştirebilme |
|
| | | |
|
|
| |