| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Keçiborlu Meslek Yüksekokulu Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:07.07.2021 10:56:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | SHK-109 | Havacılıkta İletişim | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr.Gör.Barış IŞILDAK | Dersin Yardımcıları | Öğr.Gör.Gürkan GÜLTEKİN Öğr.Gör.Battal TUNA | Ofis Yeri | | E-Posta | barisisildak@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Etkili iletişim tekniklerini öğrenmek ve bireylerarası iletişimde problem çözme becerilerini geliştirmek. | Dersin İçeriği | İletişim ve koordinasyon kavramı ve tanımı, İletişim sürecindeki öğeler (kaynak-iletikanal-alıcı-kodlama-kod-açma-bağıntı çerçevesi-yansıma- yankı seçici algı), İletişim sürecine katılanlara göre iletişim türleri Sistem yaklaşımı, Temel iletişim modelleri, Kitle iletişiminin tanımı ve etkileri, Kitle iletişimi ve popüler kültür konuları verilecektir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:13.01.2024 23:44:00) | | Havacılıkta iletişim ile ilgili temel kavramlar hakkında bilgi sahibi olma. | | Havacılıkta iletişimin işlevi, amacı ve uygulanması konusunda bilgi sahibi olma. | | Havacılıkta İletişim çeşitlerini bilme ve uygulayabilme. | | Havacılıkta iletişim engellerini kavrama ve çözme becerisini kavrayabilme. | | Sözlü, sözsüz (beden dili) ve yazılı, görsel ve elektronik iletişim becerileri geliştirebilme. |
|
| | | |
|
|
| |