| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Keçiborlu Meslek Yüksekokulu Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:23.09.2021 13:30:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | SHK-107 | İşletme | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Gürkan GÜLTEKİN | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Öğrencilerin teorik ve uygulamalı işletmecilik bilgisi elde edebilmelerine, işletme problemlerini çözümleyebilmelerine ve analitik düşünmelerine olanak sağlayacak şekilde kazanım edinmelerini hedefler. | Dersin İçeriği | İşletmeler ve özellikleri, işletmelerin sınıflandırılması, etik ve sosyal sorumluluk, işletmelerin kuruluşu – büyümesi, küresel ortamlarda işletmecilik ve rekabet, işletme fonksiyonları konularını içerir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 10 | Uzmanlık/Alan Dersi | 10 | Destek Dersi | 25 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 40 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 15 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:13.01.2024 01:57:00) | | Öğrenci, işletmeciliğe ilişkin temel kavramlar hakkında bilgi verebilecek, işletmenin amaçlarını sınıflandırabilecek ve açıklayabilecek, çevredeki işletmelerin ait oldukları sınıfları tespit edebilmek için gerekli bilgi ve becerilere sahip olabilecek. | | Öğrencilerimiz işletme alanında temel bilgilere sahip olacaktır. | | Öğrencilerimiz işletme alanında sorunları tanımlayıp analiz edebilecek ve çözüm önerisi geliştirebilecektir. | | Öğrencilerimiz alanıyla ilgili bağımsız araştırma yapabilecek ve sorumluluk alabilme yetkinliğine sahip olacaktır. | | Öğrencilerimiz takımlar halinde çalışabilecek ve bu bilgiyi takım üyeleriyle paylaşabilecektir. |
|
| | | |
|
|
| |