of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Yalvaç Meslek Yüksekokulu Turist Rehberliği
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:14.05.2021 22:41:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
TUR-3152
Turizm Pazarlaması
3,0
0,0
0,0
3,0
3,0
2. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Seçmeli
Dersi Verenler
 
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
 
E-Posta
 
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
 
Dersin Amacı
Öğrencilere pazarlama kavramı ve pazarlama karması elamanları ve
turizm endüstrisinde çağdaş pazarlama uygulamaları hakkında temel bilgileri vererek mesleğe
hazırlamaktır.
Dersin İçeriği
Pazarlama kavramı, pazarlama planı, durum analizi, turizm pazarlaması, turistik ürün, turizm piyasası ve turizmde dağıtım sistemleri ile pazarlama ve turizm pazarlamasına ilişkin temel kavramlar, turizm pazarlaması karma elemanları konuları bu dersin ana konularını oluşturmaktadır
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel Mesleki Ders
50
Uzmanlık/Alan Dersi
50
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
0
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:05.02.2021 23:04:00)
DK1
Temel Pazarlama ve Turizm Pazarlaması hakkındaki kavramları ifade eder.
DK2
Turizmde pazarlamanın neden önemli olduğunu saptar.
DK3
Hizmet pazarlamasının özelliklerini, zorluklarını ve uygulamada dikkat edilmesi gerekenleri saptar ve ifade eder.
DK4
Pazar araştırmaları, pazarlama stratejileri, pazarlama planları ile programları betimler.
DK5
Turizmde üretici ve tüketici yönlü pazarlama bileşenlerini, turizmde dağıtım kanalları ve tutundurma faaliyetlerini tanımlar.