of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Senirkent Meslek Yüksekokulu Lojistik
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:21.02.2024 16:16:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
LOJ-3253
Uluslararası Pazarlama
3,0
0,0
0,0
3,0
3,0
3. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Seçmeli
Dersi Verenler
Öğr.Gör. Dr. Emin KAYA
Dersin Yardımcıları
-
Ofis Yeri
Senirkent Meslek Yüksekokulu Oda No:313
E-Posta
senirkentmyo@isparta.edu.tr
Ofis Görüşme Saatleri
Çarşamba: 14:00-15:30
İş Telefonu
02465112739
Dersin Amacı
Bu dersin amacı; uluslararası pazarlarda iş yapmanın temel kavramlarını, stratejilerini ve uygulamalarını öğretmektir.
Dersin İçeriği
Uluslararası Pazarlama Kavramları ve Temelleri, Uluslararası Pazar Araştırması, Uluslararası Pazarlama Stratejileri, Uluslararası Pazarlama Planlaması ve Uygulaması, Kültürel ve Sosyal Faktörlerin Etkisi, Ürün ve Hizmet Yönetimi, Fiyatlandırma Stratejileri, Dağıtım ve Lojistik Yönetimi, Promosyon ve Pazarlama İletişimi, Küresel Pazarlarda Rekabet Stratejileri
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel Mesleki Ders
25
Uzmanlık/Alan Dersi
25
Destek Dersi
25
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
15
Aktarılabilir Beceri Dersi
10
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:21.02.2024 16:25:00)
DK1
Uluslararası pazarlama kavramı ve gelişiminin öğrenilmesi
DK2
Uluslararası pazarlamada başarılı olabilmek için gerekli stratejilerin kavranması
DK3
Ulusal ve uluslararası düzeyde faaliyet gösteren işletmeler açısından pazarlama konusundaki farklılıkları irdeleyebilme
DK4
Pazarlamanın gelişimi ve yeni pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olma
DK5
Pazarlama karmasını uluslararası düzeyde uygulayabilme
DK6
Uluslararası pazarlama planlamasına yönelik bilgi sahibi olma
DK7
Uluslararası pazarlama araştırmalarında kullanılan yöntem ve teknikleri anlama
DK8
Uluslararası pazar çevresini tanıma
DK9
Demografik, Kültürel ve Ekonomik faktörlerin uluslararası pazarlamaya etkileri hakkında bilgi sahibi olma
DK10
Uluslararası firmaların başarılı pazarlama uygulamaları hakkında bilgi sahibi olma