of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Senirkent Meslek Yüksekokulu Lojistik
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:20.03.2024 01:08:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
LOJ-3103
Lojistik Uygulamaları
3,0
0,0
0,0
3,0
5,0
1. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Ögr. Gör. Dr. Mustafa DEMİRALAY
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
Senirkent MYO
E-Posta
mustafademiralay@isparta.edu.tr.
Ofis Görüşme Saatleri
Pazartesi 13.30- 16.30
İş Telefonu
02465112739
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, lojistik alanının temel ilkelerinin aktarılmasıdır.
Dersin İçeriği
Öğrencinin dış ticaret işlemleri hakkında, taşıma işlemleri hakkında Türkiye’nin lojistik olarak tarihsel gelişimini ve lojistik olarak Türkiye’nin geleceği hakkında detaylı bilgilerin edinilmesi.
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel Mesleki Ders
30
Uzmanlık/Alan Dersi
30
Destek Dersi
20
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
10
Aktarılabilir Beceri Dersi
10
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:14.01.2024 20:02:00)
DK1
Öğrencinin mesleki alanda yönelimini ve bilgisini arttırılması
DK2
Kaynak taramasının nasıl yapılacağına ve ulaşılan kaynakların çalışmaya nasıl entegre edileceğine dair beceriler kazandırılması
DK3
Çalışma konusu hakkında birincil ve ikincil verilere ulaşma becerileri kazandırılması
DK4
Lojistik alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerisi
DK5
Lojistik alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisi
DK6
Lojistik alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme becerisi