| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Meslek Yüksekokulu Bankacılık ve Sigortacılık | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:20.01.2023 18:18:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | FBS-3152 | Bankacılık ve Sigortacılıkta Bilgisayar Kullanımı | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bilgisayarı oluşturan donanım birimlerini tanımaları Yazılım kavramı ve yazılım çeşitlerini bilmeleri Windows 10 işletim sistemini kullanabilmeleri MS Word programını kullanabilmeleri MS Excel programını kullanabilmeleri MS Powerpoint programını kullanabilmeleri İnterneti etkin bir şekilde kullanabilmeleri | Dersin İçeriği | Bilgisayarın yapısı ve birimleri, Windows XP işletim sistemindeki temel öğeler ve işlemler, temel klavye becerileri, ileri seviyede MS Word ve MS Excel kullanımı, Elektronik Sunu (MS PowerPoint) Programlarıyla çalışma, İnternet ve E-Posta Kullanımı. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 40 | Uzmanlık/Alan Dersi | 60 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:20.01.2023 17:02:00) | | Bilgi işleme sürecini tanımlayabilme | | Bilgi teknolojilerinin toplumsal gelişimdeki yerini açıklayabilme | | Büro yazılımlarının ortak unsurlarını açıklayabilme | | Bilgisayarı oluşturan temel donanım unsurlarının işlevlerini saptayabilme | | Windows işletim sistemini kullanabilme | | İnterneti haberleşme ve araştırma amacıyla kullanabilme | | Belge hazırlayabilme, grafiksel anlatım ve görsel sunum yapabilme, verileri analiz edebilme |
|
| | | |
|
|
| |