| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Eğirdir Meslek Yüksekokulu İnsan Kaynakları Yönetimi | DERS BİLGİLERİ | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | IKY-3209 | Eğitim ve Geliştirme | 3.0 | 0.0 | 0.0 | 3.0 | 3.0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | Sınıfta anlatılan sunumlar ve ders kitabı | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Devlet Memurları Eğitimi Genel Planı ve Kalkınma planlarının eğitim hedefleri doğrultusunda, Bakanlığın her kademesinde görevli personelin eğitimi amacıyla yapılan hizmetiçi eğitimin hedefleri aşağıdadır. a) Hizmet öncesi eğitimden gelen personelin kuruma intibakını sağlamak, b) Personele Türk Milli Eğitiminin amaç ve ilkelerini bir bütünlük içinde kavrama ve yorumlamada ortak görüş sağlamak ve uygulamada birlik kazandırmak, c) Mesleki yeterlilik açısından, hizmet öncesi eğitimin eksikliklerini tamamlamak, d) Eğitim alanındaki yeniliklerin, gelişmelerin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranışları kazandırmak, e) Personelin mesleki yeterlik ve anlayışlarını geliştirmek, f) istekli ve yetenekli personelin, mesleklerinin üst kademelerine geçişlerini sağlamak, g) Farklı eğitim görenler için, yan geçişleri sağlayacak tamamlama eğitimi yapmak, h) Türk Milli Eğitim politikasını yorumlamada bütünlük kazandırmak, ı) Eğitime ait temel prensip ve teknikleri uygulamada birlik sağlamak, i) Eğitim sisteminin geliştirilmesine destek olmak. | Dersin İçeriği | a) Hizmet öncesi eğitimden gelen personelin kuruma intibakını sağlamak, b) Personele Türk Milli Eğitiminin amaç ve ilkelerini bir bütünlük içinde kavrama ve yorumlamada ortak görüş sağlamak ve uygulamada birlik kazandırmak, c) Mesleki yeterlilik açısından, hizmet öncesi eğitimin eksikliklerini tamamlamak, d) Eğitim alanındaki yeniliklerin, gelişmelerin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranışları kazandırmak, e) Personelin mesleki yeterlik ve anlayışlarını geliştirmek, f) istekli ve yetenekli personelin, mesleklerinin üst kademelerine geçişlerini sağlamak, g) Farklı eğitim görenler için, yan geçişleri sağlayacak tamamlama eğitimi yapmak, h) Türk Milli Eğitim politikasını yorumlamada bütünlük kazandırmak, ı) Eğitime ait temel prensip ve teknikleri uygulamada birlik sağlamak. i) Eğitim sisteminin geliştirilmesine destek olmak. | Önkoşul Dersleri | | Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ders Grup Çalş. / Ödevi Ödev
| Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 30 | Uzmanlık/Alan Dersi | 30 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 10 |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI | | Devlet Memurları Eğitimi Genel Planı ve Kalkınma planlarının eğitim hedefleri doğrultusunda, Bakanlığın her kademesinde görevli personelin eğitimi amacıyla yapılan hizmetiçi eğitimin hedefleri aşağıdadır. | | a) Hizmet öncesi eğitimden gelen personelin kuruma intibakını sağlamak, | | b) Personele Türk Milli Eğitiminin amaç ve ilkelerini bir bütünlük içinde kavrama ve yorumlamada ortak görüş sağlamak ve uygulamada birlik kazandırmak, | | c) Mesleki yeterlilik açısından, hizmet öncesi eğitimin eksikliklerini tamamlamak, | | d) Eğitim alanındaki yeniliklerin, gelişmelerin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranışları kazandırmak, | | e) Personelin mesleki yeterlik ve anlayışlarını geliştirmek, | | f) istekli ve yetenekli personelin, mesleklerinin üst kademelerine geçişlerini sağlamak, | | g) Farklı eğitim görenler için, yan geçişleri sağlayacak tamamlama eğitimi yapmak, | | h) Türk Milli Eğitim politikasını yorumlamada bütünlük kazandırmak, | | ı) Eğitime ait temel prensip ve teknikleri uygulamada birlik sağlamak, |
|
| | | |
|
|
| |