| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Şarkikaraağaç Turizm Meslek Yüksekokulu Aşçılık | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:25.01.2023 12:35:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | ASC-4201 | Yöresel Mutfaklar | 4,0 | 0,0 | 3,0 | 5,5 | 7,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. M.Ensari KALENDEROĞLU | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bu derste yöresel mutfak kültürünü araştırarak bu yörelerin yemeklerini hazırlamak yeterliklerini kazandırmak amaçlanmaktadır. | Dersin İçeriği | İç Anadolu bölgesi mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak, Doğu Anadolu mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak, Güneydoğu Anadolu mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak, Akdeniz Bölgesi mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak, Marmara Bölgesi mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak, Ege Bölgesi mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak, Karadeniz mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:23.01.2024 15:50:00) | | Öğrenci Türk mutfağındaki yemeklere hakim olur. | | Anadolu mutfak kültürü konusunda araştırma yapmak | | Orta Anadolu ve Karadeniz bölgesi mutfak kültürü konusunda araştırma yapar | | Doğu ve Güneydoğu Anadolu mutfak kültürü konusunda araştırma yapar | | Ege ve Akdeniz mutfak kültürü konusunda araştırma yapar | | Yöresel mutfaklar ile tematik menüler hazırlayabilir ve müşteri beğenisini sağlar |
|
| | | |
|
|
| |