| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:22.02.2024 14:06:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | HAI-3111 | Grafik Tasarım I | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 4,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Burak Deniztaş | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Grafik tasarım uygulamalarını teoride ve uygulamada öğrenmek ve öğretmek. | Dersin İçeriği | Derste genel olarak grafik tasarım disiplini öğretilir, tasarım ve iletişim uygulamalarında detaylı bilgilendirme yapılır. Bilgisayarla tasarım, fotoğraf, yazı, illüstrasyon tipografi, kurumsal kimlik, web sayfası, afiş, kitap kapağı, broşür tasarımı, ajans işletme bilgileri ve grafik tasarım tarihi dersin kapsamındadır. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:17.01.2023 09:58:00) | | Sanat ve tasarım alanlarında teorik alt yapıya sahip olmak | | Temel tasarım ilkelerini anlamak ve uygulayabilmek | | Yaratıcı ve özgün düşünme yeteneğine sahip olmak | | Grafik Tasarım problemlerini belirleyebilmek ve çözebilmek | | Tasarım süreçlerinde güncel teknolojik araçları ileri seviyede kullanma becerisi | | Fikir, Sanat ve Tasarım eserleri hakkında mesleki ve etik sorumluluğa sahip olmak | | Grafik Tasarım Çalışmalarında Ekip çalışması yapabilmek | | Alana yönelik araştırma, analiz ve yorumlama yapabilmek | | Disiplinler arası düşünebilme ve bağlantı kurabilme becerisi. | | Sosyal ve kültürel değerlerin bilincinde olmak ve gözetmek |
|
| | | |
|
|
| |