| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:17.01.2023 09:58:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | HAI-3105 | Davranış Bilimleri | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Nafiz Akgün, Zeynep Demirgil | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | zeynepdemirgil@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | Çarşamba 13.00-17.00 | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Çalışma ortamındaki kişilerin gerek kendileri, gerek iş arkadaşları gerekse örgütleri ile ilgili algılama, iletişim, öğrenme, motivasyon, iş tatmini, tutumlar, gruplar, liderlik, iletişim, çatışma, stres ve zaman yönetimi gibi konularda gerekli bilgileri edinmeleri amaçlanmaktadır. | Dersin İçeriği | Bu derste kişinin kendini ve başka kişileri tanımasında etkili olan faktörleri tanımak, tutumların, önyargıların ve basmakalıp hükümlerin insan veya toplumları tanıma konusunda nasıl etkili olabildiğini, inasnı ve eşyayı tanıma konusunda algılama değişkenlerinin etkisinidaha iyi tanıması için algılama, atfetme, öğrenme, kişilik, güdüleme, iş tatmini, tutumlar, gruplar ve liderlik gibi konulara değinilecektir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 80 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 20 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:10.01.2024 22:05:00) | | Kişinin kendisini ve özelliklerini daha iyi tanımlayabilmesi | | Çalışma hayatından beklentileri ve insanlar arası ilişkileri düzenleyebilmesi | | Davranış bilimleri ile ilgili temel kavramların öğrenilmesi | | Toplumsal yapılanmaların öğrenilmesi | | Kültür ve davranışlara yön veren kültürel kalıplar |
|
| | | |
|
|
| |