| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uluborlu Selahattin Karasoy Meslek Yüksekokulu Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:27.04.2017 15:09:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MYO-803 | Girişimcilik | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 3,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | SEFA ÜNVERDİ | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Girişimcilikle ilgili temel kavramların anlatılması ve girişimcide bulunması gereken temel becerilerin öğrencilere kazandırılmasıdır. | Dersin İçeriği | Bu derste girişimciliğin kavramsal çerçevesi, yaklaşımları, fonksiyonları, süreci, girişimcilik kültürü, girişimciliğin yerel ve uluslar arası bağlamı ve girişimcilik ahlakı ile ilgili konulara değinilecektir.
| Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | | Uzmanlık/Alan Dersi | | Destek Dersi | | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | | Aktarılabilir Beceri Dersi | |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:28.12.2019 10:36:00) | | 1.Girişimcilik özelliklerinden hareketle kendi girişimcilik | | özelliklerini sorgular. Girişimcilik türleri ile ilgili açıklanan | | faaliyetleri karşılaştırır. | | 2.Başarılı girişimcilik öykülerindeki girişimcilik özelliklerini | | değerlendirerek kendi girişimcilik özelliklerini geliştirir. | | 3.Girişimcilikteki engelleri ve teşvikleri öğrenerek uygun sektörle | | ilgili fırsatları karşılaştırır. | | 4.Başarılı girişimcilik örneklerinden hareketle kariyer planını bir | | girişimci olarak yapılandırır. Girişimciliğin geliştirilmesi için | | engelleri ve teşvikleri değerlendirerek önerilerde bulunur. |
|
| | | |
|
|
| |