| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknoloji Fakültesi Makine Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:11.01.2024 09:37:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MAK-0105 | Bilgisayar Programlama | 2,0 | 0,0 | 1,0 | 2,5 | 3,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Dr. Öğr. Üyesi Ergün KORKMAZ | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Programlama hakkında genel bilgilere sahip olmak, Algoritma ve programlama mantığını öğrenmek, görsel programlama dili program geliştirme ortamını kullanma becerisine ve program geliştirme bilgisine temel seviyede sahip olmak. | Dersin İçeriği | Algoritma ve programlama mantığı, akış diyagramları, program geliştirme ortamı (VB veya C#) ve görsel programlama dili ile program geliştirme. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 30 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:12.02.2021 04:29:00) | | Algoritma ve programlama mantığını bilir. | | Bir problemin akış diyagramını oluşturabilir. | | Akış diyagramı oluşturulmuş bir problemin programını gerçekleştirebilir. | | Görsel programlama geliştirme ortamını kullanarak program arayüzünü oluşturabilir. | | Görsel programlama geliştirme ortamını kullanarak program oluşturabilir. | | Görsel Programlama bilgilerini fen ve temel mühendislik bilimleri alanlarında uygulayabilir. |
|
| | | |
|
|
| |