| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknoloji Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:13.05.2024 17:39:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BLG-340 | Bilgisayar Mühendisliğinde Proje Uygulamaları | 1,0 | 0,0 | 1,0 | 1,5 | 4,0 | 6. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Doç.Dr. Sinan UĞUZ | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Teknoloji Fakültesi 2. Kat | E-Posta | sinanuguz@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | 2146862 | Dersin Amacı | Problemi analiz eder, etkili bir literatür taraması yapar ve ilgili çalışmaları tezatlayabilir ve eleştirebilir. Çeşitli proje yaşam döngüsü faaliyetleri için etkili bir şekilde planlama yapın ve daha sonra verimli bir çözüm geliştirir. Meslektaşları ve danışmanlarıyla bir ekibin parçası olarak etkin biçimde çalışabilmeyi öğrenir. Zaman yönetimi ve örgütsel beceriler dahil, birisinin kendi öğrenme ve geliştirmesini yönetir. Sürekli mesleki gelişim ihtiyacını destekler. | Dersin İçeriği | Projeler, öğrencilerin bilgileri uygulama, analiz etme, sentezleme, değerlendirme ve iletişim kurma becerilerini gösterecek. Bu, yaşam boyu öğrenmeyi genişletmek ve desteklemek için bir fırsattır. Öğrenciler, projelerini öğretim üyelerinin gözetiminde ve denetiminde tamamlarlar. Bu dersin sonunda öğrenciler tasarım, analiz, uygulama, test ve değerlendirme aşamalarından geçen önemli bir bütün sunmalıdır. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 70 | Uzmanlık/Alan Dersi | 10 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 10 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:05.04.2024 17:33:00) | | Sorunu analiz eder ve etkili bir literatür taraması yapar. Çeşitli proje yaşam döngüsü aktiviteleri için etkili bir şekilde planlama yapar ve sonra etkin bir çözüm geliştirir.
| | Meslektaşları ve danışmanlarıyla bir ekibin parçası olarak etkin biçimde çalışabilir. | | Zaman yönetimi ve örgütsel beceriler dahil, birisinin kendi öğrenme ve geliştirmesini yönetir. | | Sürekli mesleki gelişim ihtiyacı desteklenir. | | Sorunu analiz eder ve etkili bir literatür taraması yapar. Çeşitli proje yaşam döngüsü aktiviteleri için etkili bir şekilde planlama yapar ve sonra etkin bir çözüm geliştirir.
|
|
| | | |
|
|
| |