of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Teknoloji Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:06.01.2023 19:31:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
BLG-201
Nesne Tabanlı Programlama
3,0
0,0
1,0
3,5
4,0
3. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Dr.Öğr. Üyesi Cevriye ALTINTAŞ, Arş. Gör. Ahmet BESTAMİ
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
Teknoloji Fakültesi
E-Posta
cevriyealtintas@isparta.edu.tr
Ofis Görüşme Saatleri
10:00-12:00
İş Telefonu
02462146175
Dersin Amacı
Nesneye yönelik programlama konusunda temel bilgiler vermek ve java ile uygulamalar yapmak.
Dersin İçeriği
Javaya Genel Bakış, Nesneye Yönelik Programlama Kavramı, Sınıf ve Nesne Kavramı, Sınıf Üyeleri, Erişim Belirleyiciler, Nesne Oluşturma, Kurucu Metotlar, this operatörü, Paket Kavramı, Statik metot ve değişkenler, Kapsülleme, Kalıtım, Çok Biçimlilik, Soyutlama, Protected Erişim Belirleyicisi, Arayüzler, Generic Kavramı, Kolleksiyonlar, Hata Yaklalama Kavramı
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel Mesleki Ders
80
Uzmanlık/Alan Dersi
20
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
0
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:23.09.2021 11:30:00)
DK1
Yazılım öğrenme kabiliyeti artar.
DK2
Yeni Programlama dili öğrenme becerisi gelişir.
DK3
Bilgisayar Mühendisliği takım çalışması becerisi gelişir
DK4
Yazılım mühendisliği proje geliştirme becerisi gelişir.
DK5
Matematiksel problem çözme kabiliyeti gelişir.