| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknoloji Fakültesi İnşaat Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:04.01.2024 13:41:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | CET-457 | İleri Beton Üretim Teknolojisi | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 5,0 | 7. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Prof. Dr Metin DAVRAZ | Dersin Yardımcıları | . | Ofis Yeri | Teknoloji Fakültesi | E-Posta | metindavraz@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | Cuma 10:00-12 :00 | İş Telefonu | - | Dersin Amacı | Bu derste beton, betonun özelliklerine etki eden faktörler,betonun değişik şartlarda bakımı ve korunması, beton kabulü kriterlerinin neler olduğu konularında bilgilendirilme amaçlanmaktadır | Dersin İçeriği | Beton ve betonu oluşturan maddeleri ayrıntılı olarak verilmesi, betonlarda kullanılan maddelerin neler olduğu.Özel Betonlar hakkında bilgi vermek.betonlara uygulanan kür koşullarının neler olacağı ve beton özelliklerine etkisinin ne olacağı. Özel durumlarda nasıl beton döküleceği ve alınması gereken önlemler konusu anlatılmaktadır. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 100 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:11.01.2024 17:36:00) | | Öğrenci özel betonları ve özeliklerini açıklayabilir. | | Geçirimli, Püskürtme, Hafif betonların bileşenlerini ve üretimini açıklayabilir | | RPB, Sifkon, KYB ve Lifli betonların bileşenlerini ve üretimini açıklayabilir. | | Öğrenci beton karışım tasarımı yapabilir | | Kimyasal ve mineral katkı türlerini sınıflandırabilir ve kullanım alanlarını açıklayabilir |
|
| | | |
|
|
| |