| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknoloji Fakültesi İnşaat Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:21.03.2024 09:53:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | TKF-416 | Staj | 0,0 | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 10,0 | 8. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Öğrencilerin, okulda edindikleri teorik bilgilerini pekiştirmek, Laboratuvar çalışmalarında edindikleri beceri ve deneyimlerini geliştirmek,İşyeri organizasyonlarını, üretim süreçlerini ve yeni teknolojileri tanımalarını sağlamak,Öğrencileri meslek hayatlarına hazırlamak, kariyer hedeflerini belirlemelerinde yol gösterici olmak ve alanıyla ilgili çalışma yapabilmesini sağlamak. | Dersin İçeriği | 1- Lisans Programlarıyla ilgili işyerlerini yakından tanıtmak, 2- Öğrencilerin öğrenim süreleri içinde kazandıkları bilgi ve deneyimlerini pekiştirmek, 3- Almış oldukları teorik bilgileri kullanabilme ve uygulamaya aktarma becerisini kazandırmak, 4- İşyeri eğitimi yaptıkları kurumun görevlileri ve ilgili olduğu diğer kişilerle iyi iletişim kurabilmek, 5- Sektörde yaşanan teknolojik gelişmeleri izlemek, 6- Öğrencinin mesleki kariyer planlaması yapabilmesini sağlamak, 7- Mesleğine yönelik araştırma, raporlama ve sözlü olarak sunabilme yeteneği kazandırmak. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 100 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:21.03.2024 09:49:00) | | mesleki becerileri uygular | | mesleki becerileri pekiştirir. | | mesleki becerileri teknolojik gereksinimlere adapte eder | | mesleki deneyim kazanır | | disiplinler arası iletişim kurar |
|
| | | |
|
|
| |