| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Orman Fakültesi Orman Endüstrisi Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:17.01.2023 16:13:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | OEM-2353 | Endüstriyel Malzemeler | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 3,0 | 5. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Prof. Dr. Halil Turgut Şahin | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Genel malzeme özelliklerinin incelenmesi, metal kafes sistemleri, malzemelerin fizikokimyasal özellikleri, demir esaslı malzemelerin özellikleri ve sınıflandırılması, demir olmayan metaller ve alaşımları, önemli sentetik polimerler, odun-polimer kompozit malzemelerin özelliklerini öğrenmek | Dersin İçeriği | Demir ve çelik malzemeler, yapısal özellikler, alaşımlar, malzeme test yöntemleri, odun-polimer malzemeler, kumaşlar, süngerler, camlar | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 20 | Uzmanlık/Alan Dersi | 50 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 30 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:17.01.2023 16:13:00) | | 1. Değişik sentetik ve doğal malzemeleri açıklar | | 2. Malzeme genel test muayenelerini açıklar | | 3. Demir esaslı malzemelerin özelliklerini ve kullanım alanlarını açıklar | | 4. Sentetik ve doğal polimer malzemelerin performans özelliklerini açıklar | | 5. Odunla birlikte kullanılan polimerlerin mukavemet ve kimyasal özelliklerini açıklar | | 6. Mobilya endüstrisinde kullanılan ahşap dışı malzemeleri özetler | | 7. Kumaş ve süngerlerin özelliklerini açıklar | | 8. Kullanım esnasında malzemelerin sorunlarını açıklar |
|
| | | |
|
|
| |