| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Orman Fakültesi Orman Endüstrisi Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:20.02.2023 14:23:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | OEM-2212 | İş Sağlığı ve Güvenliği | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 2,0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Dr. Öğr. Üyesi Ömer Ümit YALÇIN | Dersin Yardımcıları | Bölüm asistanları | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | İş sağlığı ve güvenliği dersinin amacı, iş kazaları ve meslek hastalıklarının meydana gelmeden önce önlenmesi, işçilerin hayatlarının korunması ve iş kazaları ve meslek hastalıkları sonucu ortaya çıkan zararın giderilmesi konularında bilgiler vermektir. | Dersin İçeriği | iş kazaları ve meslek hastalıklarının meydana gelmeden önce önlenmesi, işçilerin hayatlarının korunması ve iş kazaları ve meslek hastalıkları sonucu ortaya çıkan zararın giderilmesi konuları | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:21.02.2024 14:11:00) | | İş sağlığı ve güvenliği kavramlarını öğrenme, amaç ve önemi hakkında bilgi sahibi olma. | | İş sağlığı ve güvenliği ile meslek hastalıkları konularında duyarlılık kazanma | | İş kazaları ve meslek hastalıklarının sebep olduğu iş gücü kaybının en aza indirgenmesine yönelik bilgi birikimi oluşması | | İSG'nin tarihçesini öğrenme, iş hukuku hakkında bilgi sahibi olma. | | İş kazası öncesi alınacak önlemler ile kaza sonrası yapılması gerekenler hakkında bilgi sahibi olma. |
|
| | | |
|
|
| |