| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Orman Fakültesi Orman Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:08.03.2024 12:34:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | ORM-1402 | Bitirme Tezi II | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 1,0 | 2,0 | 8. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Bölümde ders veren öğretim üyeleri | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bölüm alanlarında bağımsız bir araştırma yapmayı ve araştırma sonuçlarını metne dönüştürmeyi öğrenmek; lisans öğreniminde edindiği bilgilerin uygulamalarını yerinde görmek | Dersin İçeriği | Dersin içeriği tez danışman öğretim üyeleri tarafından her öğrenci için ayrıca belirlenecek olup, yarıyılın son dört haftası içinde 3-7 gün süreli “konaklamalı arazi-alan çalışması” yapılacaktır | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:11.01.2024 14:25:00) | | Öğrenciler, bilimsel araştırma yöntemlerini öğrenir ve etik kurallar hakkında bilgi sahibi olurlar. Bu, onların kendi araştırma projelerini tasarlama ve yürütme yeteneklerini geliştirir. | | Öğrenciler, veri toplama, analiz etme ve yorumlama becerilerini geliştirirler. Bu, onların araştırma bulgularını etkili bir şekilde analiz etme ve sunma yeteneklerini artırır. | | Öğrenciler, akademik yazım standartlarını ve sunum tekniklerini öğrenirler. Bu, onların araştırma sonuçlarını yazılı ve sözlü olarak etkili bir şekilde iletebilmelerini sağlar. | | Öğrenciler, literatür taraması yapma ve bilimsel literatürü kritik bir şekilde değerlendirme becerilerini kazanırlar. Bu, onların alanlarındaki mevcut bilgiyi anlamalarını ve tezlerine katkıda bulunacak bilgileri seçmelerini sağlar. | | Öğrenciler, tezlerini tasarlama ve proje yönetimi becerilerini geliştirirler. Bu, onların tez süreçlerini etkili bir şekilde planlama ve yönetme yeteneklerini artırır. |
|
| | | |
|
|
| |