| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Orman Fakültesi Orman Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:12.01.2023 12:11:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | ORM-1314 | Staj | 0,0 | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 5,0 | 6. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Uygulama yaparak dersleri kavramak. | Dersin İçeriği | Öğrencilerin derste öğrendiklerini uygulamalarını sağlamak. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:11.01.2024 14:43:00) | | Öğrenciler, orman mühendisliği alanında pratik deneyim kazanırlar. Bu, onların akademik bilgilerini gerçek dünya durumlarına uygulama becerilerini geliştirir. | | Öğrenciler, saha çalışması yapma ve orman mühendisliği tekniklerini uygulama becerilerini geliştirirler. Bu, onların arazi ölçümü, veri toplama ve analiz etme yeteneklerini artırır. | | Öğrenciler, sektör profesyonelleriyle etkileşimde bulunma ve profesyonel ağlarını genişletme becerilerini kazanırlar. Bu, onların kariyer fırsatları ve mesleki ilişkileri geliştirmelerini sağlar. | | Öğrenciler, gerçek bir çalışma ortamına uyum sağlama ve mesleki sorumlulukları yerine getirme becerilerini geliştirirler. Bu, onların ekip çalışması ve zaman yönetimi yeteneklerini artırır. | | Öğrenciler, orman mühendisliği mesleğinde etik davranış ve sürdürülebilirlik ilkelerine yönelik bilinç kazanırlar. Bu, onların çevresel sorumluluk ve sürdürülebilir uygulamalar konusunda duyarlı olmalarını sağlar. |
|
| | | |
|
|
| |