| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Ziraat Fakültesi Tarımsal Biyoteknoloji | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:04.01.2024 12:26:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | YBT-314 | Tarımda Kalite ve Standardizasyon | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 4,0 | 6. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Prof. Dr. Mehmet Ali KOYUNCU | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Belirli bir çalışmanın, o çalışma ile ilgili bulunanların ve özellikle milli ekonominin yararına yapılabilmesi için tüm tarafların katkı ve işbirliği ile belirli kurallar koyma ve bu kuralları uygulama amaçlanmaktadır. | Dersin İçeriği | Tüketicilerin veya farklı meslek gruplarının tarla ürünlerinde istedikleri özellikler birbirinden çok farklı olabilir. Tarla ürünlerinde standardizasyonun amacı bir örneklik sağlayarak bu farklı grupların isteklerine uygun ürünü sunmaktır. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:18.01.2023 11:04:00) | | Bahçe bitkileri hakkında kapsamlı bilgi ve kavrayışa sahip olmak; Meyve, sebze, üzüm ve süs bitkilerinin yetiştirilmesi, pazarlanması ve saklanması konusunda önemli bilgi ve beceri kazanır. | | Alanı ile ilgili uluslararası bilimsel literatürü takip eder ve mesleki becerilerini geliştirmek için bilimsel etkinliklere katılır. | | In regards to problems of companies conducting business in the area of horticulture, gaining ability to: -comprehend and describe the problems faced -evaluate the resources -produce alternative strategies for the solutions of problems faced -identify the most suitable solution and solving the problems faced |
|
| | | |
|
|
| |