| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Ziraat Fakültesi Tarla Bitkileri | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:19.01.2023 18:15:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | YTB-418 | Sıcak İklim Tahılları | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 4,0 | 8. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Prof. Dr. Burhan KARA | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Sıcak İklim Tahılları dersinde tahıllar içerisinde önemli bir altgrubu oluşturan ve buğdaygiller (Poaceae Syn.Gramineae) familyasına giren mısır (Zea mays L.), çeltik (Oryza sativa L.), darılar (Sorghum ssp., Panicum ssp., Seteria italica L.) ve kuşyemi (Phalaris canariensis L.) bitkilerine ait bilgileri aktarmak amaçlanmaktadır. | Dersin İçeriği | Sıcak İklim Tahılları dersinde tahıllar içerisinde önemli bir altgrubu oluşturan ve buğdaygiller (Poaceae Syn.Gramineae) familyasına giren mısır (Zea mays L.), çeltik (Oryza sativa L.), darılar (Sorghum ssp., Panicum ssp., Seteria italica L.) ve kuşyemi (Phalaris canariensis L.) işlenecektir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:06.04.2024 22:24:00) | | . Sıcak İklim Tahıllarını morfolojik olarak tanır fizyolojileri ile ilgili bilgi sahibi olur.Sıcak İklim Tahılları tarımının, ülke tarımında ayrıca bitki yetiştirmedeki yeri ve önemini kavrar, | | sıcaak iklimtahılalrında bilgi sahib olur | | tahıllarını ekonomik nemini öğrenir | | tahılların beslenmedeki önemini öğrenir | | tahıl tarımını öğrenir |
|
| | | |
|
|
| |