| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Ziraat Fakültesi Zootekni | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:13.01.2023 10:33:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | YZB-203 | Hayvan Yetiştirme ve Besleme İlkeleri | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 5,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Dr. Öğr. Üyesi Cevdet Gökhan TÜZÜN Prof. Dr. Ayhan GÖSTERİT - 01610 | Dersin Yardımcıları | - | Ofis Yeri | 2. KAT 255 NOLU ODA | E-Posta | gokhantuzun@isparta.edu.tr ayhangosterit@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | salı 10.00-10.30 | İş Telefonu | 02462146343 | Dersin Amacı | Bu dersin amacı öğrencilere, Zootekni bölümü ve faliyet alanları, Türkiye’de hayvancılığın genel durumu ile çiftlik hayvanları yetiştiriciliği hakkında temel bilgilerin verilmesidir. | Dersin İçeriği | Türkiye'de ve Dünya'da hayvansal üretim, genetik ıslah, büyükbaş ve küçükbaş hayvan yetiştirme, kanatlı hayvan yetiştirme, arıcılık, hayvan besleme fizyolojisi, yemler, besleme prensipleri. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:03.03.2023 12:26:00) | | Arıcılık mesleğinin avantajları hakkında bilgi sahibi olur. | | Arı ırkları ve ekotiplerini tanır, biyoçeşitlilik hakkında bilgi sahibi olur. | | Bal ve diğer arı ürünlerini bilir, üretim yöntemleri hakkında bilgi sahibi olur. | | Arıların bitkisel üretimdeki katkıları hakkında bilgi sahibi olur. | | Bombus arılarının üretimi ve tozlaşmada kullanımları hakkında bilgi sahibi olur. | | İpekböceğinin yaşam döngüsü ve ipekböceği üretim teknikleri hakkında bilgi sahibi olur. |
|
| | | |
|
|
| |