| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknoloji Fakültesi İnşaat Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:04.01.2024 18:27:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | FIZ-144 | Fizik Laboratuvarı | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 1,0 | 2,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Mehmet Uzunkavak | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Fizik II dersinde verilen teorik kavramlar için deneysel bir temel oluşturmak. Deneysel cihazları ve bilimsel veri analiz yöntemlerini tanıtmak. | Dersin İçeriği | Fizik II dersinde işlenen elektrik ve magnetizma ile ilgili konuların deneylerle kavratılmasını içerir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 50 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:28.12.2019 10:36:00) | | 1. Fizik II dersinde verilen teorik bilgileri deneyler yardımıyla kavrar. | | 2. Deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi kazanır. | | 3. Günlük hayatta karşılaştığı olayları Fizik Kanunları çerçevesinde yorumlayabilir. | | 4. Verileri analiz etmede kullanılan program ve yöntemleri bilir. | | 5. Bireysel çalışma, disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi kazanır. | | 6. Verilen ödevler ve deney raporu hazırlatılması vasıtasıyla mesleki ve etik sorumluluk bilinci gelişir. | | 7. Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi kazanır. | | 8. Bilgiye erişebilme ve kendini sürekli yenileme becerisi kazanır. |
|
| | | |
|
|
| |